Hem > EFIT > EFIT – 25 november

EFIT – 25 november

I torsdags fotade jag EFIT – Ett foto i timmen idag.

Jag började samma kväll lägga bilderna i min vanliga blogg, http://www.livsfokus.se.

Men eftersom jag fotar med min iphone, så bestämde jag mig sen för att jag bloggar med EFIT i denna blogg framöver. Det blir enklare så.

Fast nu har det tagit ett par dagar för detta inlägg att bli klart. Dels är det fortfarande en del att fixa efter flytten. Och sedan tar det lite tid för mig iphonen att vänja oss vid varandra, speciellt wordpress-delen.

Här kommer nu i alla fall torsdagens bilder.

08 – Diskmaskinen diskade åt mig igår kväll. Det känns bra. 😀

09 – Ytterligare en tömd flyttkartong. Det går åt rätt håll.

10 – Jag ska hänga upp luftfuktare på elementen i lägenheten, då luften är torr.

11 – När jag fick nya skåpluckor blev nya lådor också förstås. De nya lådorna är lätta att dra ut, fast de är grunda, så jag fick titta efter nya besticklådor.

12 – Bovärden har varit här och lagt silikon i skarven mellan kakel och diskbänk i köket.
Ingen storstädning eller stordisk i köket på 24 timmar var rekommendationen efter det.

13 – Vilken tur att jag gjorde storkok igår och kan ta fram mat och micra.

14 – Jag har monterat tvättkorgen Antonius från IKEA.

15 – Trädet på innergården är pyntat och fint med ljusslingor.

16 – Jag beger mig en sväng till Helénes Present och Papper på Loviselundstorget i Hässelby Gård. Alltid trevligt att besöka Heléne i hennes affär. 😀

17 – Ser detta konstverk på vägen hem vid en tunnelbanestation.

18 – Believe in your dreams. – Tro på dina drömmar. 😀
Denna fina träskylt, från Sydney, fick jag av min syster i födelsedagspresent. ♥

19 – Jag letade ett bra tag efter denna externa hårddisk och jag blev mycket glad och lättad när jag hittade den. På den finns det viktiga dokument.

Kategorier:EFIT
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar